7/25/2015

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

تلاش شبانه کارکنان سازمان عمران شهرداري قزوين همچنان ادامه دارد

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: تلاش شبانه کارکنان سازمان عمران شهرداري قزوين در راستاي تأمين رفاه و بهبود عبور و مرور روزانه شهروندان همچنان ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهردراي قزوين؛ علمي افزود: به منظور روان سازي ترافيک عبوري در معابر اصلي شهر و جلوگيري از اختلال در تردد خودرو ها، اين سازمان پروژه تراش آسفالت معابر اصلي شهر را به صورت شبانه در دستور کار خود قرار داده است.

وي با اشاره به اجراي شبانه تراش آسفالت در بلوار دانشگاه امام خميني (ره) اظهار کرد: اين پروژه از محل دانشگاه امام خميني (ره) آغاز شده و تا تقاطع غيرهمسطح مطهري ادامه داشته است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين افزود: اين پروژه در طول11 هزار و 510 متر و با صرف يک هزار و 800 تن صورت گرفته است.

علمي با اشاره به اينکه اين پروژه از اوايل تير ماه آغاز شده است، گفت: کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين نيز در راستاي تسهيل دسترسي اکيپ هاي اجرايي آسفالت به حجم آسفالت درخواستي، از 10 شب تا 6 صبح نيز فعال بوده و همگام با کارکنان اين سازمان در راستاي تأمين رفاه شهروندان اقدام نموده است.

وي در پايان با اشاره به پروژه بعدي اين سازمان خاطرنشان کرد: پروژه تراش آسفالت معابر اصلي همچنان در دستور کار قرار دارد و اين پروزه در يکي از معابر اصلي منطقه يک شهرداري قزوين آغاز شده است.

پايان پيام

related images