9/7/2017

بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان عمليات لکه‌گيري مکانيزه آسفالت معابر منطقه سه شهرداري قزوين

سليمان بهرامي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات لکه‌گيري مکانيزه آسفالت معابر منطقه سه شهرداري قزوين به پايان رسيده و در منطقه دو شهرداري قزوين در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: اين عمليات در منطقه سه شهرداري قزوين با مساحت هزار و 935 متر مربع م با صرف 295 تن آسفالت به پايان رسيده است و در منطقه دو شهرداري قزوين تاکنون در مساحت هزار و 622 متربع و با تناژ 243 تن آسفالت در حال اجراست.

وي با اشاره به معابري که عمليات لکه گيري مکانيزه آسفالت در آن‌ها انجام شده است، عنوان کرد: اين پروژه در بلوار الغدير، بلوار سيد الشهداء و بلوار انصارو الحسين در منطقه سه و بلوار شهيد بهشتي، بلوار شهيد مدني و بلوار معلم در منطقه دو تاکنون به اجرا در آمده است.

وي با اشاره به اينکه هر ساله ترک‌ خرابي هاي موجود در سطح آسفالت، در اثر بارندگي‌ها و نفوذ آب که باعث خرابي زير سازي و نشست آن و در نتيجه از بين رفتن آسفالت خيابان‌ها مي‌شود، گفت: براي جلوگيري از اين پديده عمليات لکه گيري مکانيزه آسفالت صورت مي‌گيرد.

بهرامي با اشاره به ويژگي هاي دستگاه فلاسک آسفالت گفت: از قابليت هاي اين دستگاه  نگهداري آسفالت به صورت گرم و قابل استفاده براي اجراي روکش و لکه گيري آسفالت به  مدت 12 ساعت مي باشد که اين ويژگي در اجراي با کيفيت پروژه ها بسيار تأثيرگذار است.

وي در ادامه با تجهيزات موجود در اين دستگاه اشاره و اظهار کرد: کاتر، هيلتي، بادگير،

قيرپاش و جرثقيل، غلطک از جمله تجهيزات اين دستگاه مي باشد که در تسريع اجراي پروژه نقش اساسي دارد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در پايان با اشاره به ديگر پروژه هاي در حال اجرا توسط اين سازمان عنوان کرد: عمليات تراش آسفالت نيز در ميدان 22 بهمن (دروازه رشت) در حال اجراست.

related images