9/20/2014

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام عمليات روکش آسفالت زيرگذر نصر قزوين

عمليات عمراني روکش آسفالت زيرگذر نصر قزوين با هدف ارتقاي کيفي سطح معابر به پايان رسيد.

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني روکش آسفالت زيرگذر نصر قزوين با هدف ارتقاي کيفي سطح معابر به پايان رسيد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با بيان اينکه با توجه به بازگشايي مدارس در اول مهر ماه روکش آسفالت زيرگذر نصر در دستور کار اين سازمان قرار گرفت،افزود: اين پروژه با هدف مناسب سازي و ارتقاي کيفي سطح معابر و بهبود عبور و مرور وسائط نقليه صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينکه اين عمليات حد فاصل تقاطع شهيد بابايي و ميدان ارتش اجرا شده است، اظهار کرد: باتوجه به ترافيک زيرگذرنصر،سازمان عمران شهرداري قزوين در مدت دو روز اين پروژه را اجرا کرد تا در عبور و مرور شهروندان در سفرهاي درون شهري خللي وارد نشود.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين افزود: اين پروژه با دو اکيپ پخش به صورت همزمان عمليات روکش آسفالت و اجراي لايه توپکارا اجرا کرد تا در روند انجام عمليات تسريع شود.

علمي عنوان کرد: پروژه عمليات عمراني روکش آسفالت زيرگذر نصر با هزار و 760 تن آسفالت و در مساحت هزار و 300 متر مربع اجرا شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اين پروژه توسط دواکيپ پخش و با تجهيزاتي همچون دو دستگاه فينيشر، 3 دستگاه غلتک لاستيکي، 2 دستگاه غلتک آهني و 15 دستگاه کاميون حمل آسفالت اجرا شده است.

 

related images