9/14/2011

رئيس كارخانه آسفالت سازمان عمران خبر داد

افتتاح و راه اندازي دستگاههاي 160 و 120 تني پخت آسفالت

افتتاح و راه اندازي دستگاههاي 160 و 120 تني پخت آسفالت تا چند روز آينده

 

دستگاههاي 160 و 120 تني پخت آسفالت از شركت توزين گر و با اعتباري حدود يك ميليارد و سيصدو پنجاه ميليون تومان از محل اعتبارات سازمان عمران در سال 1390 خريداري شده است و در مورخه 27/6/90 افتتاح و راه اندازي خواهد شد .
بهرامي رئيس كارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين اظهار داشت :
با راه اندازي اين دستگاهها زمينه اشتغال 9 نفر به طور مستقيم و متعاقباً فرصتهاي شغلي ديگري به لحاظ افزايش ميزان توليد آسفالت سازمان ، ايجاد خواهد شد .
بهرامي با تاكيد بر اينكه دستگاههاي جديد از لحاظ ميزان آلايندگي و زيست محيطي داراي استانداردهاي روز دنيا مي باشند ، افزود : بنا به مشخصات فني دستگاهها و اظهارات شركت سازنده مقدار ذرات خروجي اين دستگاهها ppm 20 مي باشد. لازم بذكر است اين دستگاهها از لحاظ سوختگيري قابليت كار با گاز طبيعي را نيز دارا مي باشند كه در مبحث آلايندگي و زيست محيطي بسيار حائز اهميت است .
بهرامي در بخش ديگري از سخنان خود گفت : محصولات اين دستگاهها آسفالت 9-0 ، 13-0 ، 19-0 و 25-0 كه مصرف عمده سازمان عمران آسفالت 19-0(بيندر) به عنوان اولين لايه آسفالتي پس از زيرسازي و آسفالت 13-0 (توپكا) به عنوان آخرين لايه در رويه آسفالت مي باشد و در مجموع با دستگاه قبلي موجود سازمان ، ظرفيت توليد اسمي به حدود 360 تن در ساعت خواهد رسيد .
وي در پايان اضافه كرد : عمده توليدات آسفالت سازمان (تقريباً صددرصد ) صرف آسفالت كوچه و خيابانهاي سطح شهر و پروژه هاي عمراني سازمان مي گردد و در صورت مازاد بودن ، بخش مازاد به ساير سازمانها فروخته مي شود .

 

related images