پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

اتمام تراش و مرمت روکش آسفالت دربلوار شهید بهشتی تقاطع ولیعصر(عج)

رضا کیماسی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اتمام تراش و مرمت روکش آسفالت در تقاطع ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، کیماسی اعلام کرد؛ پس از عقد قرارداد سازمان عمران با شهرداری منطقه دو ماشین آلات مربوطه در تقاطع ولیعصر(عج) مستقر شدند و این عملیات از اول  هفته جاری به مدت ۵ روز در قالب نهضت شبانه تراش و روکش آسفالت به اجرا درآمد.

وی افزود: با توجه به خرابی آسفالت توسط بارش ها و  تردد بسیار بالای خودروها در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه ولیعصر (عج) تا بازیگاه کودک و بالعکس به صورت رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت انجام شد.

کیماسی خاطرنشان کرد: با توجه به مجوز پلیس راهور استان و با رعایت علائم ایمنی مانند کله قندی، چراغ چشمک زن، نوار خطر و مسیر جایگزین جهت تردد خودروها، برای آسفالت این معبر به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و هزار تن آسفالت با دو اکیپ کامل اعم از دو دستگاه فینیشر دو دستگاه غلطک آهنی و چرخ لاستیکی ده کامیون جهت حمل مصالح آسفالت یک دستگاه تراش آسفالت و سی نیروی مجرب جهت تسریع در پروژه مورد استفاده قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: استاندار،شهردار،اعضای شورای اسلامی، معاون فنی و عمرانی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین  از این پروژه بازدید کرده و در جریان روند اجرای کار قرار گرفت.

کیماسی افزود: هم اکنون اجرای تراش و روکش آسفالت در خیابان راه آهن در حال اجراست.

وی در پایان از همشهریان گرامیکه با شکیبایی خود  در این پروژه شهرداری را یاری کردند تشکر کرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط