دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۰۶

کیماسی :

تعریض جاده ی اسماعیل آبادبه زودی تکمیل خواهد شد

رضا کیماسی – سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین – گفت : تعریض جاده اسماعیل آباد در شرف اتمام است و به زودی تکمیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، کیماسی در ادامه گفت: با توجه به افزایش تردد و عبور و مرور ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد و همچنین آماده سازی عظیمیه و نظر به اینکه مسیر موجود به لحاظ عرض معبر و طرح هندسی راه مناسب برای این حجم تردد نبود و احتمال بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی در طول این مسیر وجود داشت لذا با دیدگاه مثبت و دور اندیشی شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم و پیگیری دستگاه های مرتبط و اهالی فهیم این ناحیه اقدام به تعریض و اصلاح هندسی جاده اسماعیل آباد که به طول حدود 2 کیلومتر و عرض هر باند 7.5 بصورت رفت و برگشت است در دستور کار این سازمان گرفت.

وی افزود:  جهت آماده سازی مسیر فوق این سازمان با پلیس راهور هماهنگ شده و مجوز تردد خودروها را به لاین غربی با مشخص شدن مسیر توسط نیوجرسی، چراغ چشمک زن و کله قندی هدایت کرد. سپس با دستگاه آسفالت تراش، آسفالت های قدیمی و فرسوده را تراشیده و شروع به خاکبرداری مسیر تا عمق 2 متر با حجم 6 هزار و 350 متر مکعب کرده است.

کیماسی ادامه داد: با توجه به عملیات خاکبرداری مسیر مذکور، عملیات راکفیل ریزی جهت بالا آمدن سطح و مقاومت بیشتر انجام شد و پس از آن عملیات مخلوط ریزی با مساحت 2 هزار و 890 متر مکعب و عملیات ساب بیس ریزی با مساحت 2 هزار و 400 متر مکعب و عملیات بیس ریزی در حال اتمام است.

وی خاطر نشان کرد: با پایان رسیدن عملیات زیرسازی، عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت نیز با یک اکیپ کامل در این محل صورت گرفت و پس از اتمام مسیر غربی، در مسیر شرقی نیز به همین منوال عملیات عمرانی صورت گرفت و هم اکنون با پیشرفت 90 درصد پروژه در حال انجام است.

 پایان خبر

تصاویر مرتبط