شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین :

اهمیت نهضت شبانه آسفالت

روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین : از زبان مدیران این سازمان به بیان اهمیت نهضت شبانه آسفالت پرداخته است .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، آنچه مدیران این سازمان در باورند این است که : با عنایت به محدودیت های ترافیکی روزانه جهت رعایت بهداشت ، حفظ ایمنی و  آرامش شهروندان ، تعدیل کردن شرایط کاری برای کارگران زحمت کش جهت کار در دمای بهتر ، پیشرفت بهتر کار، این سازمان تصمیم گرفت با بکار گیری علائم ایمنی و هشدار دهنده و با نصب چراغ چشمک زن و کله قندی و... روکش آسفالت خیابان ها و معابر را در طی شب به انجام برساند .

در ادامه ی این گزارش : خدمات مربوط به شهر ، موضوع آسفالت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آسفالتی که برای مرمت استفاده می شود دارای کیفیت و استاندارد های لازم است و سعی کردیم که هر گونه تولید، با رعایت ضوابط فنی و اجرایی و با کیفیت  مناسبی صورت بگیرد.

بر اساس اظهارات مدیران این سازمان ، روابط عمومی افزود :  فعالیت های آسفالت در پنج دسته از جمله : روکش مکانیزه و دستی ، تراش و مرمت ، درزگیری و لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک

پیرو این اظهارات می توان اضافه کرد: طی چند شب گذشته نهضت شبانه آسفالت شروع شده و ضلع جنوب خیابان مدرس در حال اجرای روکش آسفالت، بصورت نهضت شبانه می باشد.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط