دوشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

کیماسی :

اتمام جاده دسترسی به آرامستان 37 هکتاری بهشت کوثر و اجرای جدولگذاری

کیماسی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت : پس از عقد قرارداد با سازمان آرامستان ها ، این سازمان نسبت به شروع عملیات عمرانی پروژه ی 37 هکتاری کوثر واقع در جاده فارسیان جنب امامزاده ظهیر اقدام کرده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین؛ کیماسی گفت: ورودی جاده دسترسی به آرامستان 37 هکتاری بهشت کوثر به طول 800 متر و عرض 18 متر به صورت رفت و برگشت است عملیات خاکبرداری، لجن برداری و بسترسازی و زیرسازی در دو لایه با مخلوط  آهک که جهت تثبیت و محکم بودن زیرسای این مسیر انجام شده است .

وی افزود: عملیات بهشت کوثر از دو فاز تشکیل شده که هم اکنون در فاز یک عملیات محوطه سازی، خاکبرداری و بسترسازی انجام شده و مخلوط ریزی تثبیتی بستر در حال اجرا است و همچنین عملیات رگلاژ کمپکت بستر تقویتی نیز در حال اجرا است.

کیماسی در پایان گفت: حجم عملیات خاکبرداری در مسیر ورودی دسترسی به بهشت کوثر هزار و 870 متر مکعب و حجم بستر سازی 5 هزار و 380 متر مربع ، تهیه راکفیل 246 متر مکعب و لجن برداری 530 متر مکعب ، مخلوط ریزی 2 هزار و 680 متر مکعب و جدول گذاری ریفوژ میانی بلوار در حال اجرا است که ظرف هفته ی آینده به اتمام می رسد .

پایان پیام

تصاویر مرتبط