یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

کیماسی :

اجرای 45 هزار و 500 متر مربع عملیات روکش آسفالت در سطح مناطق سه گانه

رضا کیماسی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اجرای 45 هزار و 500 متر مربع عملیات روکش آسفالت در سطح مناطق سه گانه از بهمن ماه سال جاری تا کنون خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران، کیماسی اعلام کرد: عملیات روکش آسفالت به صورت جدی و طبق برنامه ریزی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، کیماسی افزود: در راستای تسهیل در تردد شهروندان و استقبال از بهار عملیات روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی اعم از خیابان اصفهان ،‌هادی آباد کوچه فرزاد، پونک کوچه فرزانگان ، شهرک بهارستان واقع در ساراموتور توسط این سازمان اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از اول بهمن ماه تا کنون جهت روکش آسفالت مناطق سه گانه از 5 هزار تن آسفالت؛ 835 تن مصرف شده و جهت ترمیم و تراش خیابان اصفهان هزار و صد تن و حدود سه هزار تن آسفالت جهت مرمت و لکه گیری مناطق در اختیار عمرانی و نواحی مناطق قرار گرفته است.

در حال حاضر این سازمان نسبت به شروع عملیات ترمیم و تراش خیابان راه آهن اقدام کرده است و با توجه به شرایط جوی تا آخر هفته این سازمان نسبت به اصلاح کل این مسیر اقدام خواهد کرد.  

پایان پیام

تصاویر مرتبط