دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۷

کیماسی،

روکش و مرمت آسفالت خیابان راه آهن به اتمام رسید

کیماسی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین اعلام کرد: روکش و مرمت آسفالت خیابان راه آهن توسط اکیپ اجرایی این سازمان به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین،کیماسی گفت: با توجه به فرسوده بودن آسفالت خیابان راه آهن، تراش و مرمت این معبر به متراژ 6 هزار و 700 متر مربع و با 959 تن آسفالت اجرا شد و سپس روکش آسفالت کلی این خیابان، (حد فاصل راه آهن تا زیر گذر راه آهن) در دو لاین، به صورت رفت و برگشت و به مساحت 13 هزار متر مربع و هزار و 558 تن آسفالت در دستور کار قرار گرفت و به اجرا درآمد که هم اکنون، مورد بهره برداری همشهریان است.

این مقام مسئول اظهارکرد: مدت اجرای این پروژه حدود یک ماه بوده که توسط پرسنل سازمان عمران شهرداری قزوین به اتمام رسید و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و جهت روکش آسفالت نیز 37 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: جهت تراش،مرمت و روکش آسفالت خیابان راه آهن، این سازمان با در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان، تسریع در عبور و مرور خودروها،مجوز گرفتن از پلیس راهور،رعایت نکات ایمنی،اعم از کله قندی،چراغ چشمک زن،نیوجرسی،نوار خطر و مسیر جایگزین جهت عبور و مرور خودروها،این عملیات، در قالب نهضت شبانه اجرا شد.

کیماسی در پایان اظهار کرد: از اینکه مردم فهیم قزوین ما را در پیشبرد این پروژه همراهی کردند کمال تشکر را داریم.

پایان خبر/

تصاویر مرتبط