یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۲

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اطلاع رساني از پروژه هاي ترميم آسفالت شبانه قزوين

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: اطلاع‌رساني از پروژه هاي ترميم آسفالت شبانه اجرا شده از سوي سازمان عمران شهرداري قزوين صورت گرفت.


به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با اعلام اين خبر افزود: تاکنون 17 فيکسچر، هفت space   به منظور اطلاع رساني از تلاش اکيپ هاي اجرايي آسفالت اين سازمان در سطح شهر نصب شده است.

وي با بيان اينکه به دليل اجراي شبانه اين پروژه ها، تلاش و اقدامات کارکنان از ديد بسياري از شهروندان به دور مي ماند که براي تقدير از تلاش اين افراد، اطلاع رساني به صورت سراسري در سطح شهر به صورت فيکسچر، سازه هاي تبليغاتي space در حدفاصل چهارراه فلسطين و ميدان عدل، دو بنر حدفاصل ميدان آزادي و چهارراه بازار و دو بنر حد فاصل چهارراه نظام وفا به چهارراه بازارانجام شده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين با اشاره به پروژه هاي اجرا شده توسط اين سازمان به صورت شبانه اظهار کرد: پروژه تراش آسفالت در خيابان نوروزيان از اوايل تير ماه سال جاري آغاز شد که در منطقه يک، دو و سه شهرداري به ترتيب در مساحت پنج هزار و 50، يک هزار و 615 و 12 هزار و 800 مترمربع اجرا شده است.

علمي با اشاره به اجراي پروژه لکه گيري مکانيزه آسفالت با دستگاه فلاسک در سطح شهر قزوين به صورت شبانه گفت: اين پروژه از اول تيره ماه سال جاري آغاز شد که در بلوار باهنر و بلوار آسد آبادي در مساحت 870 مترمربع و در حدفاصل چهارراه عمران و ميدان سرداران،حد فاصل ميدان آزادي و چهار راه بازار و خيابان شهيد بهشتي در مساحت  450 مترمربع به اجرا درآمده است.

وي ادامه داد: پروژه درزگيري آسفالت معابر شهر قزوين نيز از دهم مرداد ماه سال جاري آغاز ودر مسير شرقي بلوار باهنر،ميدان 22 بهمن، خيابان راه آهن،خيابان خرمشهر، طالقاني و نواب،حد فاصل چهار راه عمران و ميدان سرداران، چهارراه بازار وميدان 22 بهمن به طول 10 هزار و 5 متر اجرا شده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در پايان خاطرنشان کرد:کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين نيز در اين مدت در راستاي تسهيل دسترسي اکيپ هاي اجرايي آسفالت به حجم آسفالت درخواستي، از 10 شب تا 6 صبح نيز فعال بوده و همگام با کارکنان اين سازمان در راستاي تأمين رفاه شهروندان اقدام کرده است.

 

تصاویر مرتبط