یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۲

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان درزگيري آسفالت معابر شهر قزوين با اعتبار 2 ميليارد ريال

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: طرح اجراي درزگيري آسفالت معابر شهر قزوين با اعتبار دو ميليارد ريال به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين، علمي افزود: در اين طرح، درزگيري بلوار خرمشهر به طول شش هزار متر، خيابان اصفهان به طول چهار هزار و 500 متر، خيابان راه آهن به طول  شش هزار و 500 متر و خيابان نواب به طول هفت هزار متر اجرايي شده است.

وي با اشاره به اينکه اجراي درزگيري خيابان شهيد انصاري به طول 9 هزار متر نيز در اين طرح صورت گرفته است، عنوان کرد: درزگيري خيابان طالقاني به طول شش هزار متر،خيابان شاهد به طول يک هزار و 700 متر، خيابان اسد آبادي به طول يک هزار و 500 مترو خيابان آيت اله کاشاني به طول شش هزار متر صورت گرفته است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين اجراي درزگيري آسفالت به طول هفت هزار و 500 متر در حد فاصل چهارراه بازار و ميدان 22 بهمن را از ديگر اقدامات اين سازمان در قالب اجراي اين طرح برشمرد و گفت: درزگيري بلوار باهنر از چهارراه دادگستري تا ميدان 22 بهمن در دو لاين و با هماهنگي ناظر درسطح منطقه يک نيز از ديگر پروژه هاي اجرا شده است.

علمي با بيان اينکه براي اجراي درزگيري آسفالت معابر دستگاه تزريق مواد پليمري متعلق به اين سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد، گفت: اين دستگاه قابليت اجراي درزگيري بيش از سه هزار متر در هر نوبت کاري را دارا مي باشد و به منظور اجراي اين عمليات يک دستگاه نيسان يدک کش، درزگير و کاتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

وي با اشاره به عمليات انجام شده در اين پروژه اظهار کرد:شناسايي درزهاي موجود در سطح خيابان ها، کاترزني با دستگاه کاتر به عرض 15 تا 20  ميليمترو عمق حدود 20 ميليمتر، نظافت محل تراشيده شده با فشار باد، حرارت دهي به محل درز تراشيده شده جهت پيوند بهتر مواد پليمري تزريق شده با آسفالت و پاشيدن پودر سنگ در محل از جمله اقدامات صورت گرفته در اين عمليات مي باشد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در پايان خاطرنشان کرد: دستگاه درزگير اين سازمان مجهز به سيستم کنترل دماي ديجيتالي و استاندارد بوده و قابليت بادگيري با فشار بسيار زياد را دارا مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط