چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۵

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان عمليات روکش آسفالت معابر مناطق سه‌گانه شهرداري قزوين

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات روکش آسفالت ماشيني معابر مناطق سه‌گانه شهرداري قزوين طبق برنامه پيش بيني شده، پايان يافت.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با اعلام اين خبر افزود: عمليات روکش آسفالت ماشيني در خيابان نواب جنوبي، کوچه ثنا در مساحت دو هزار و 700 متر‌مربع و با صرف 353 تن آسفالت و در خيابان پاستور، کوچه گل‌ها با صرف 79 تن آسفالت و در مساحت 650 متر‌مربع اجرا شده است.

وي با بيان اينکه براي اجراي اين عمليات در بلوار آزادگان، کوچه هدي و در مساحت چهار هزار و 540 متر‌مربع، يک هزار و 543 تن آسفالت صرف شده است، عنوان کرد: اين پروژه در بلوار شهيد ثالث، کوچه پرديس 14 در مساحت 400 متر مربع و با اختصاص 70 تن آسفالت و در منطقه 17 هکتاري نيز با صرف 416 تن آسفالت و در مساحت دو هزار و 500 تن به اجرا درآمده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين ادامه داد: عمليات روکش آسفالت ماشيني در شهرک ميرداماد، کوچه ميرداماد 12 با صرف 431 تن آسفالت و در مساحت يک هزار و 340 متر‌مربع و کوچه معرفت 2 واقع در ملاصدرا در مساحت يک هزار و 170 متر‌مربع و با اختصاص 140 تن آسفالت نيز اجرا شده است.

علمي با اشاره به پروژه‌هاي در حال اجرا از سوي سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: اکنون عمليات روکش آسفالت ماشيني در کوچه انديشه 14 ملاصدرا و حد فاصل ميدان ميرعماد و عدل، کوچه ياس در حال اجرا مي‌باشد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط