دوشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۷

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

عمليات روکش آسفالت دستي معابر شهر قزوين در حال اجراست

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات روکش آسفالت دستي معابر شهر قزوين در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با بيان اين خبر افزود: عمليات روکش آسفالت دستي معبر ورودي روستاي باراجين، روبروي امامزاده اسماعيل (ع) با صرف 279 تن آسفالت و در مساحت دو هزار و 962 مترمربع اجرا شده است.

وي با اشاره به اينکه پروژه آسفالت دستي در بلوار مدرس، کوچه سپيده در مساحت يک هزار و 58 مترمربع و با صرف 83 تن آسفالت نيز اجرا شده است، عنوان کرد: اين پروژه جنب آتش نشاني پونک در مساحت 503 مترمربع و با اختصاص 36 تن آسفالت انجام شد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين افزود: پروژه اجراي آسفالت دستي در ناحيه مالکانه شهرک مينودر، فتح 8 در مساحت160 مترمربع و با صرف 23 تن آسفالت، خيابان نواب، کوچه غنچه و فرعي ها در مساحت 4 هزار و 28 مترمربع و با اختصاص 288 تن آسفالت و خيابان نواب شمالي، کوچه اسفندياري با صرف 64 تن و در مساحت 803 مترمربع به اجرا درآمده است.

علمي ادامه داد: اين پروژه در خيابان عبيدزاکان، جنب درمانگاه شبانه روزي فرهنگيان نيز اجرا و براي اجراي آن 48 تن آسفالت در مساحت 726 مترمربع صرف شده است.

وي با اشاره به اينکه روکش آسفالت دستي معابر خيابان فردوسي نيز توسط اکيپ هاي اجرايي سازمان به اجرا درآمده است، گفت: اين پروژه در کوچه جواهري، فرعي آيدا با اختصاص 23 تن آسفالت و 239 مترمربع، کوچه زمرد در مساحت 203 مترمربع و با صرف 18 تن آسفالت و کوچه امير امجد، فرعي حميد قزويني نيز با اختصاص 126 تن آسفالت و در مساحت يک هزار و 366 مترمربع اجرا شده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط