سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۲۵

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي آسفالت رنگي براي اولين بار در شهر قزوين

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: آسفالت رنگي براي اولين بار در شهر قزوين و در بوستان سلام (مالکانه) ناحيه مينودر اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با اعلام اين خبر افزود: براي اجراي اين آسفالت رنگي در بوستان سلام (مالکانه)، عمليات خاکبرداري با متراژ 3هزار و 10  مترمکعب، مخلوط ريزي 990 مترمکعب و بيس ريزي 440 متر مکعب صورت گرفته است.

وي با اشاره به اهداف اجراي آسفالت رنگي در اين بوستان عنوان کرد: ايجاد فضايي متفاوت در بوستان، افزايش جذابيت و زيبايي آن و ايجاد حس شادابي و نشاط براي شهروندان از جمله اهداف اصلي اجراي آسفالت رنگي مي‌باشد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين با بيان اينکه عمليات اجرايي آسفالت‌هاي رنگي نسبت به پازل ها و موزاييک هاي رنگي سرعت بيشتري دارد، گفت: مقاومت در برابر سرما و گرما، نداشتن حساسيت دمايي و دارا بودن خاصيت ارتجاعي که سهولت عبور و مرور براي کودکان و شهروندان به راه همراه دارد، از ديگر مزاياي آسفالت هاي رنگي است.

علمي با اشاره به فرآيند توليد آسفالت رنگي تصريح کرد: اين نوع آسفالت از پيگ منت رنگي قرمز، سنگ دانه و قير تشکيل شده است که در کارخانه آسفالت شهرداري قزوين توليد مي شود و در محل اجرا مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي ادامه داد: نحوه پخش و اجراي آسفالت رنگي همانند آسفالت معمولي است و همان مراحل از سوي اکيپ‌هاي اجرايي سازمان صورت مي‌گيرد.

پايان پيام/ 

تصاویر مرتبط