چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۳

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين:

تراش آسفالت خيابان شهيد بابايي در حال اجراست

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: تراش آسفالت خيابان شهيد بابايي جنب مسجد ولايت در حال اجراست.

به گزارش اداره روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: به مرور زمان و با آسيب ديدن و خرابي آسفالت معابر و نشست محل هاي حفاري که در سطح آسفالت اتفاق مي افتد، بايد عمليات ترميم توسط اکيپ هاي اجرايي صورت گيرد.

وي با اشاره به اينکه چنانچه ترميم آسفالت معابر صورت نگيرد، خرابي آسفالت بيشتر شده و تردد وسايل نقليه با مشکل مواجه مي شود، عنوان کرد: در اين عمليات ابتدا محل خرابي با دستگاه تراش داده شده و پس از نظافت و باد گيري،اخذ تراکم لازم در محل مورد نظر قير پاشيده مي شود و در پايان اجراي آسفالت صورت مي گيرد.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين با بيان اينکه با آغاز اجراي اين پروژه ايمن سازي خيابان شهيد بابايي در برنامه کاري قرار گرفت، گفت: اين خيابان با علائم راهنمايي و رانندگي ايمن سازي و از روبات هاي آدم نماي اعلام خطر نيز براي هدايت رانندگان به مسير مناسب استفاده شد.

بهرامي افزود: در اين پروژه دستگاه‌هايي مانند يک دستگاه آسفالت تراش، يک دستگاه فينيشر، يک دستگاه غلتک آهني و چرخ لاستيکي و 10 کاميون براي حمل بار آسفالت صورت گرفته و در اين پروژه 110 تن آسفالت در 530 مترمربع اجرا شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط