چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۳

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين:

عمليات درزگيري آسفالت بلوار دانشگاه بين‌المللي امام‌‍ خميني(ره) در حال اجراست

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات درزگيري آسفالت بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: اين عمليات از تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) به سمت ميدان سرداران و چهارراه عمران در حال اجراست.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه هر ساله ترک هاي موجود در سطح آسفالت در اثر بارندگي ها و نفوذ آب به داخل ترک ها باعث خرابي زير سازي و نشست آن و در نتيجه از بين رفتن آسفالت در خيابان مي‌شود، براي جلوگيري از اين پديده تجديد عمر سطح روسازي عمل درزگيري صورت مي گيرد.

وي با اشاره به اينکه براي اجراي اين عمليات ابتدا درزهاي سطح آسفالت با دستگاه کاتر به عرض دو سانتي متر و به عمق سه سانتي متر تراش داده مي شود، عنوان کرد: پس از نظافت محل تراش خورده با فشار باد و گرما، عمليات تزريق مواد پليمري توسط دستگاه درزگيري سيم لاين صورت مي‌گيرد.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين با اشاره به طول عمليات درزگيري اجرا شده در اين پروژه اظهار کرد: اين عمليات از تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) به سمت ميدان سرداران به طول 13 هزار و 300 متر طول و از ميدان سرداران تا چهارراه عمران به طول 3000 متر طول اجرا شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط