چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۶

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين:

عمليات ترميم آسفالت معابر مناطق سه گانه شهرداري قزوين در حال اجراست

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات ترميم آسفالت معابر مناطق سه گانه شهرداري در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: عمليات درزگيري آسفالت در بلوار ابوترابي به طول 14 هزار متر و بلوار ميرزا کوچک خان حد فاصل ميدان 22 بهمن تا چهارراه نسيم شمال به طول دو هزار متر واقع در منطقه يک شهرداري قزوين اجرا شده است.

وي با اشاره به اجراي عمليات درزگيري در منطقه سه شهرداري قزوين عنوان کرد: اين عمليات در بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) حدفاصل تقاطع بلوار معلم تا چهارراه عمران به طول 16 هزار متر اجرا شده است.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين با بيان اينکه عمليات تراش آسفالت نيز در معابر مختلف شهر اجرا شده است، اظهار کرد: اين عمليات در خيابان طالقاني در مساحت 2 هزار و 48 مترمربع و با صرف 256 تن آسفالت و در خيابان شهيد انصاري در مساحت 7 هزار و 400 مترمربع و با صرف 925 تن آسفالت اجرا شد.

بهرامي افزود: اجراي عمليات تراش آسفالت در کنارگذر تقاطع غيرهم سطح سيد حسن نصراله و ميدان ارتش نيز در مساحت 3 هزار متر مربع و با صرف 375 تن آسفالت به پايان رسيد.

وي ادامه داد: همچنين اين عمليات در بلوار شهيد بهشتي در امتداد تقاطع غيرهمسطح قدس به سمت چهارراه وليعصر در مساحت 600 متر مربع و با صرف 75 تن آسفالت به اجرا درآمد.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين با اشاره به اجراي عمليات تراش آسفالت در خيابان شهيد بابايي گفت: اجراي اين عمليات جنب مسجد ولايت با صرف 125 تن و در مساحت هزار متر مربع به اتمام رسيد.

بهرامي با اشاره به اينکه در قسمت هايي از معابر که خرابي آسفالت آن در ابعاد کم است نمي توان از دستگاه فينيشر براي ترميم استفاده کرد، تصريح کرد: در اين صورت براي ترميم از دستگاه مکانيزه فلاسک استفاده مي شود که اين دستگاه متشکل از کاتر، پمپ باد، سيستم گرمايشي، غلتک آهني، جرثقيل و يک مخزن دو جداره است که تا 12 ساعت آسفالت را گرم و قابل استفاده نگه مي دارد.

وي ادامه داد: در نهضت آسفالت شبانه اين دستگاه به مدت 40 شب در اين پروژه ها مورد استفاده قرار گرفت.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط