سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۲

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين:

ساماندهي آسفالت ورودي‌هاي شهر قزوين آغاز شد

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين از آغاز طرح ساماندهي آسفالت ورودي‌هاي شهر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازي خبرداد و گفت: عمليات نهضت ساماندهي آسفالت ورودي هاي شهر از آسفالت بلوار صنعت در دو باند شرقي و غربي آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي اجراي هرچه سريعتر پروژه هاي زيرساختي با محوريت آسفالت معابر را مهم ارزيابي کرد و خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداري قزوين با مشارکت اداره کل راه و شهر سازي اجراي طرح بزرگ آسفالت  ورودي هاي شهر را با هدف ساماندهي معابر ورودي شهر در برنامه کاري قرار داده است که ساماندهي و آسفالت بلوار صنعت به عنوان يکي از مبادي ورودي مهم قزوين به عنوان اولويت اول اجرايي شد.

وي با تاکيد بر اينکه، ورودي هاي شهر قزوين  با توجه به آمار بالاي تردد بايد متناسب با شان و جايگاه شهروندان باشد، عنوان کرد: اجراي طرح هاي عمراني  و آسفالت با هدف بهبود کيفيت عبور و مرور در ورودي ها و مبادي شهر امري لازم و بسيار ضروري است.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين عدم کيفيت آسفالت قبلي و وجود ترک هاي پوست سوسماري و ايجاد حفره هاي زياد  در بلوار صنعت را علت اجراي عمليات آسفالت جديد اعلام کرد و گفت: وضعيت نامطلوب آسفالت در اين محدوده  باعث نارضايتي بسياري از شهروندان شده بود که براي پايان دادن به اين روند آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت.

اين مسوول با يادآوري اينکه، بلوار صنعت در شش لاين،تراش آسفالت، لکه گيري و مرمت خواهد شد، گفت: اين مهم به عنوان پيش مقدمه اجراي طرح بزرگ نهضت ساماندهي و آسفالت ورودي هاي شهر به مرحله اجرا درآمد.

بهرامي تصريح کرد: ميزان آسفالت مورد نياز با توجه به شش لاين بودن بلوار صنعت و همزماني با پروژه هاي شهر و افتتاح پروژه هاي مهم شهري از سوي اين سازمان پيش بيني شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط