چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۶

بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

مرکز سالمندان اميرالمومنين(ع) قزوين زيرسازي و آسفالت مي‌شود

سليمان بهرامي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: در راستاي خدمت به سالمندان، محوطه آسايشگاهي مرکز سالمندان اميرالمومنين(ع) قزوين زيرسازي و آسفالت مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: پروژه تقويت زيرسازي و آسفالت محوطه آسايشگاهي مرکز سالمندان اميرالمومنين(ع) قزوين به دليل پيش رو بودن سردي هوا به صورت فوري در برنامه کاري قرار گرفته است.

بهرامي هدف از اجراي اين پروژه را در راستاي خدمت به عزيزاني که در اين مرکز حضور دارند عنوان کرد و گفت: بنا به درخواست مرکز سالمندان اميرالمومنين(ع) که در 5 کيلومتري جاده قزوين کورانه قرار دارد از سازمان عمران مبني بر خاکي بودن بخشي از محوطه آسايشي سالمندان و وجود برخي مشکلات پيش رو براي سالمنداني که در اين مرکز حضور  دارند، سازمان عمران شهرداري قزوين اين وظيفه را بر عهده خود دانسته و به صورت فوري شروع به اجراي عمليات زيرسازي کرده است.

بهرامي در ادامه افزود: اين پروژه با بکارگيري تجهيزات و نيروهاي تخصصي در مساحت2هزار مترمربع که شامل تقويت زير سازي و يک لايه بيس و روکش آسفالت به منظور استفاده بهينه از اين مرکز به خصوص در فصل زمستان، در حال اجراست و تا چند روز آينده به پايان خواهد رسيد.

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط