یکشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۵

بهرامی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین

آماده سازی و روکش آسفالت ناحیه شهری اندیشه

سلیمان بهرامی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت : با توجه به وضعیت نامناسب این مسیر، بهسازی و روکش آسفالت برای رفع مشکلات و تأمین ایمنی وسایل نقلیه در حال اجرا است که امیدواریم با تکمیل آن، تسهیل در عبور و مرور شهروندان را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین  ، بهرامی اعلام کرد : این ناحیه از محلات ( شهرک نجف آباد ،‌حسن آباد ،‌ وثوق آباد و شهرک اندیشه ) با جعمیتی بالغ بر 5 هزار نفر تشکیل شده که این جمعیت رونقی به ساخت و سازها می بخشد و ساکنین این منطقه احتیاج به خدمات رسانی شهری پیدا می کنند که یکی از این خدمات زیرسازی و روکش آسفالت می باشد که توسط این سازمان صورت می پذیرد .

بهرامی افزود : پس از عقد قرارداد با منطقه 3 شهرداری ؛ این سازمان ماشین آلات مورد نیاز خود را بلافاصله به محل پروژه مستقر نموده است .

بهرامی اعلام کرد : مشکلات اهالی این منطقه در فصل گرما گرد و غبار و در فصل سرما گل و لای و .... می باشد که این امر موجب گردید این سازمان با دستور کاری از واحد عمرانی منطقه 3 به زیرسازی و آسفالت این معبر بپردازد . 

بهرامی در پایان گفت : زیرسازی بولوار اندیشه یکی از معبرهای اصلی این منطقه به شمار می رود که مساحت این معبر در دو لاین رفت و برگشت 4 هزار و 800 متر مربع می باشد که لاین رفت آن آماده سازی و روکش آسفالت به اتمام رسیده و لاین برگشت آن در حال زیرسازی و آسفالت می باشد .

تصاویر مرتبط