شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۱۲

شفيعي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 60درصد عمليات عمراني بلوار شهيد مطهري شهر قزوين

عمليات اجرايي احداث بلوار شهيد مطهري در شهر قزوين از 60درصد پيشرفت فيزيكي با اعتبار 7ميليارد ريال توسط سازمان عمران شهرداري قزوين برخوردار است.

 

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: با توجه به وظايف سازمان عمران در اجراي عمليات عمراني احداث بلوار شهيد مطهري در شهر قزوين از 60درصد پيشرفت فيزيكي با اعتبار 7ميليارد ريال برخوردار است.
به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد حسين شفيعي  احداث اين بلوار را در قسمت غربي بلوار مطهري جهت كاهش بار ترافيكي ضروري دانست و بيان كرد: عمليات عمراني اين پروژه در راستاي كاهش بار ترافيكي و تسريع در عبور و مرور وسايل نقليه از ابتداي سال جاري آغاز شده است و تا پايان سال ادامه دارد.
شفيعي بيان كرد: در حال حاضر عمليات عمراني مخلوط ريزي، جدول گذاري و خاكبرداري در باندهاي تندرو انجام شده است و عمليات مخلوط ريزي راستگرد اين بلوار شروع شده است.
وي خاكبرداري، مخلوط ريزي، زيرسازي، جدول گذاري و آسفالت را از مشخصات فني اين پروژه عنوان و بيان كرد: كارفرماي اين پروژه منطقه سه شهرداري قزوين مي‌باشد كه بخشي از عمليات عمراني اين پروژه بر عهده اين سازمان است كه توانسته طبق برنامه ريزي انجام شده 60درصد از عمليات عمراني محوله به اين سازمان را به اتمام برساند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط