سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۷

شفيعي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

عمليات آسفالت تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار در مرحله پاياني قرار دارد

عمليات عمراني آسفالت تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار با فعاليت مستمر در مرحله پاياني قرار دارد.

 

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني آسفالت تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار با فعاليت مستمر با دو اكيپ در مرحله پاياني قرار دارد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد حسين شفيعي با بيان اينكه در اواخر اسفندماه سال گذشته عمليات عمراني آسفالت قسمت رمپ غربي با توجه به پيشرفت زيرسازي پل ايثار آغاز شد، افزود: در سال جاري نيز ادامه كار عمليات عمراني آسفالت تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار  آغاز شده و تا سوم ارديبهشت ماه سال جاري به اتمام خواهد رسيد.
 
شفيعي بيان كرد: عمليات عمراني آسفالت تقاطع غيرهمسطح ايثار و مطهري با فعاليت مستمر در حال انجام است تا در زمان بهره برداري از اين پروژه در زمان تعيين شده به اتمام برسد.
 
وي با اشاره به كيفيت اجراي اين پروژه گفت: با توجه به اهميت اجراي اين پروژه كه در شريان اصلي غرب به شرق قرار دارد، از مصالح استاندارد و با كيفيت در روكش آسفالت اين تقاطع استفاده شده است.
 
مديرعامل اين سازمان با بيان اينكه به دليل حجم كار دو اكيپ براي اتمام فعاليت آسفالت مشغول به كار هستند، بيان كرد: در اجراي اين پروژه مسووليت اجراي عمليات عمراني زيرسازي و آسفالت بر عهده اين سازمان بوده كه حدود 3هزار و 900تن آسفالت براي لايه بيندر و 150تن آسفالت براي لايه توپكاه مصرف شده است.
 
شفيعي ادامه داد: اين ميزان آسفالت در مساحت 3ميليون و 218هزار و 842 مترمربع مصرف شده است.
 
گفتني است؛ بهره‌بردار اين پروژه منطقه سه شهرداري قزوين مي‌باشد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط