شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۹

بهرامی :

عملیات لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک در بولوار سعادت به صورت شبانه در دست اجرا است

بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین : از اجرای عملیات لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک در بولوار سعادت به صورت شبانه خبر داد .

بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین : از اجرای عملیات لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک در بولوار سعادت به صورت شبانه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین ؛ بهرامی با اعلام این خبر افزود : عملیات درزگیری با متراژ 9 هزار متر طول و عملیات لکه گیری با متراژ 11 هزار متر مربع در بولوار حق شناس به پایان رسید .

مدیرعامل سازمان عمران عنوان کرد : ادامه ی این عملیات هم اکنون در بولوار سعادت در دست اقدام است که تا کنون عملیات درزگیری با متراژ حدود 8 هزار متر طول به پایان رسیده و عملیات لکه گیری با دستگاه مکانیزه آغاز و در حال اجرا است .

این مسئول همچنین اظهار داشت : اجرای این عملیات بر اساس دستور کار شهرداری منطقه دو و در جهت رفاه حال و رضایت همشهریان محترم می باشد .

بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین : جهت آشنایی بیشتر همشهریان محترم از عملکرد دستگاه فلاسک توضیح داد : دستگاه لکه گیری مکانیزه فلاسک دارای قسمت های مختلفی است که هر کدام برای انجام کار خاصی تعبیه شده است . مثلاً بدنه دوجداره که آسفالت را به مدت 12 ساعت گرم و قابل استفاده نگه می دارد . کاتر که مخصوص برش آسفالت فرسوده می باشد . بادگیر که نخاله های سطح آسفالت برش خورده را تمیز می کند . شعله که سطح زمین را خشک و آماده آسفالت می کند و موجب چسبندگی قیر بر سطح خشک شده می شود . مخزن که از آن آسفالت به سمت زمین هدایت شده و غلتک که کار کمپکت و تراکم آسفالت را بر سطح زمین به عهده دارد %

پایان پیام

تصاویر مرتبط