شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۱۴

نصرتي، شهردار قزوين اعلام كرد؛

موفقيت مديريت شهري در ايجاد شادابي در بين شهروندان

مديريت شهري موفق شد در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي و با تاكيدات مقام معظم رهبري، نشاط و شادابي را در بين شهروندان ايجاد كند.

 

شهردار قزوين گفت: مديريت شهري موفق شد در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي و با تاكيدات مقام معظم رهبري، نشاط و شادابي را در بين شهروندان با افتتاح پروژه‌هاي شاخص ايجاد كند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در مراسم افتتاح و كلنگ‌زني پروژه‌هاي شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 720ميليارد ريال كه در سالن قائم با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري برگزار شد، با اظهار اينكه خوشحال هستيم در يك فاصله زماني يك هفته در روزهاي 10 و 14 ارديبهشت ماه به مناسبت هفته شوراها و ولادت حضرت فاطمه (س) شاهد بهره‌برداري از پروژه‌هاي شاخص و نتايج اقدامات عمراني و اجتماعي با برنامه ريزي مدون مديريت‌شهري شديم، بيان كرد: در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي و با تاكيدات مقام معظم رهبري با 400نوع شرح وظيفه به دنبال ايجاد نشاط و شادابي در بين شهروندان هستيم كه اين مهم به تحقق برسد.
نصرتي با تقدير و تشكر از همراهي و حمايت‌هاي مديران ارشد استاني و شهري براي افتتاح به موقع پروژه‌هاي عمراني و اجتماعي و رفع مشكلات بيان كرد: همه اقدامات مديريت شهري با عشق خدمت به شهروندان و ايجاد نشاط بين آنها بوده است.
شهردار قزوين افزود: پويايي و همدلي و تامين منابع مالي با ناملايمات اقتصادي در جهت به تحقق رسيدن اهداف احداث پروژه‌هاي عمراني در سطح شهر توسط مديريت شهري همچنان ادامه دارد تا شادابي و نشاط را در بين شهروندان ايجاد كند.
اين مقام مسوول با اشاره به افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد مطهري، بلوار مطهري و پل ايثار گفت: اين تقاطع بر اساس طرح جامع حمل و نقل احداث شده است و اين تقاطع قطعه‌اي از پازل 43 تقاطعي است كه پيش بيني شده است در سطح شهر قزوين احداث شود.
وي بيان كرد: با احداث تقاطع هاي غيرهمسطح از شمالي‌ترين نقطه شهر تا جنوبي‌ترين نقطه شهر شرياني ايجاد خواهد شد تا بدون تقاطع هم سطح اين مسير طي شود و همچنين نياز بود كه با احداث تقاطع غيرهمسطح شهيد مطهري، محور شرق به غرب شهر وصل شود.
نصرتي توضيح داد: براي اتصال محور شرق به غرب بايد از دانشگاه امام خميني(ره)عبور مي‌كرديم كه با رايزني‌هاي مديران ارشد استاني و شهري اين مهم تحقق يافت و توافقات لازم در اين زمينه انجام شد.
شهردار قزوين بيان كرد: احداث تقاطع غيرهمسطح شهيد مطهري اتفاق ويژه‌اي بود كه شرق شهر را به غرب شهر وصل مي‌كند و با احداث اين پروژه ترافيك محور كوثر و مينودر كاهش مي‌يابد.
وي با تشكر از شهروندان جهت همراهي با مديريت شهري در راستاي احداث پروژه‌هاي عمراني و اجتماعي بيان كرد: اجراي عمليات عمراني با كيفيت و سرعت بالا و با حضور متخصصان باعث خواهد شد شهروندان به مديريت شهري باور داشته باشند كه اين مجموعه در موعد مقرر پروژه‌هاي عمراني و اجتماعي را به اتمام مي‌رساند.
وي با اشاره به افتتاح المان ميدان مينودر گفت: براي احداث المان ميدان مينودر در سال 85 فراخوان آن در سال 84 اعلام و 84 طرح از كشور و 3 طرح از خارج كشور ارائه شد و هيات داوران اين طرح را انتخاب كردند كه در نوع خودش بي‌نظير است.
نصرتي با بيان اينكه در زيرزمين اين المان هزار مترمربع سالن با كاربري موزه دائمي و گالري اختصاص يافته است، گفت: اين فضاي كاربري بزرگترين و شاخص‌ترين فضا در استان قزوين است.
شهردار قزوين با بيان اينكه اين پروژه داراي ويژگي‌هاي خاصي است و بعد از ميدان آزادي در تهران بزرگترين نماد شهري در كشور  محسوب مي‌شود، گفت: اين المان نقش دعوت كننده به شهر مينودري دارد كه با آغوش باز استقبال مي‌كند و در نوع سازه بي‌نظير است.
اين مقام مسوول با اعلام اينكه در سال جاري محوطه سالن اين ميدان تجهيز و كامل خواهد شد، گفت: در بالاي اين المان آيه قرآني با مضمون دعوت به شهر امن نوشته شده است.
وي با اشاره به مرمت و بازسازي فضاهاي سراي بهشتيان، سراي نگارالسلطنه و حياط سعدالسلطنه از مجموعه سعدالسلطنه گفت: مرمت و بازسازي سه مجموعه از سعدالسلطنه به اتمام رسيده است و اين مجموعه 25 سال در اختيار شهرداري قرار دارد كه با خريد اين مجموعه در تلاش هستيم با حمايت مسوولان ارشد استاني مالكيت اين مجموعه شهرداري قزوين باشد.
نصرتي افزود: قرار بود فضاهاي اين مجموعه كاربري تجاري داشته باشد كه با توجه به ارزش اين مجموعه تاريخي كه در كشور بينظير است اين تصميم عملي نشد.
وي بيان كرد: آخرين مرحله مرمت و بهسازي اين مجموعه تاريخي در سال جاري به اتمام خواهد رسيد.
شهردار قزوين در پايان خبر داد: طبق تقويم افتتاح، در مردادماه سال جاري افتتاح چند پروژه از جمله تقاطع غيرهمسطح امام علي و باهنر و چند فاز از دهكده طبيعت با ويژگي‌هاي خاص و پروژه‌هاي كمربندي شرق ملاصدرا، مسير دوچرخه سواري در باراجين و بازار روز وليعصر در تيرماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
پايان پيام          

 

تصاویر مرتبط