سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۱۴

بهرامی :

عملیات تراش و روکش ماشینی چهارراه نسیم شمال به تقاطع میرزا کوچک خان رو به اتمام است .

سلیمان بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین ؛ از مراحل پایانی عملیات تراش و روکش ماشینی چهار راه نسیم شمال به تقاطع میرزا کوچک خان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین ؛ بهرامی با اعلام این خبر گفت : این عملیات بر اساس درخواست های مردمی ، پیگیری رییس و اعضای محترم شورای اسلامی و سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با توجه به نیاز فوری جهت ترمیم و بهسازی این معبر در دستور کار و برنامه ریزی این سازمان قرار گرفت . در همین راستا و با توجه به وضعیت ترافیکی محل ، کار در شب با رعایت کلیه موارد فنی و ایمنی ، ترمیم و بهسازی شد و هر شب 1500 متر مربع از این بولوار ترمیم و بهسازی گردید .

مدیرعامل سازمان عمران افزود : آسفالت مسیر فوق به دلیل تردد خودروهای سنگین دچار موج و ناهمواری شده بود که این سازمان با بهره گیری از 15 دستگاه کامیون جهت حمل مصالح و تسریع در کار پروژه ها ، یک ست کامل از ماشین آلات ( ویرتکن ،‌فینیشر ، غلتک چرخ آهنی ، غلتک چرخ لاستیکی ، ماشین های حمل آسفالت و تراشه ) و 15 نفر کارگر و کارشناس اقدام به عملیات تراش و روکش ماشینی نمود .

وی خاطرنشان کرد : در این عملیات حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کمیسیون عمرانی در ساعات پایانی شب موجبات دلگرمی عوامل فعال در این پروژه را فراهم آورد و آقای مهندس دقیقی ضمن بازدید از فعالیت پرسنل این سازمان مراتب تشگر خود را ازین فعالان خدوم اظهار داشت .

پایان پیام

تصاویر مرتبط