یکشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۱۹

بهرامی :

ادامه عملیات ، زیرسازی و آسفالت لاین غربی جاده اصلی اسماعیل آباد در دست اجرا است .

بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین : از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در لاین غربی جاده اصلی اسماعیل آباد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین ؛ بهرامی با اعلام این خبر افزود : این مسیر با مساحت تقریبی 1900 هزار متر مربع ، بنا به دستور واحد عمرانی منطقه سه شهرداری به این سازمان محول گردید .

مدیرعامل سازمان عمران در ادامه گفت : به دلیل کم عرض بودن این معبر ، تردد خودروهای سنگین و با گذشت زمان ، آسفالت این مسیر دچار فرسودگی و به حالت پوست سوسماری درآمده  که جهت اصلاح و مرتفع ساختن دست اندازها این عملیات در حال اجرا است .

این مسئول همچنین اظهار داشت : ضمن ملایم ساختن پیچ و قوس های جاده ، به دلیل همسطح سازی ابتدا و انتهای مسیر ، بخش مرکزی لاین غربی با مصالح پر شده تا از تجمع آب به هنگام بارندگی و ایجاد خسارات احتمالی جلوگیری گردد . بهرامی در پایان اضافه کرد : در لاین غربی جاده اسماعیل آباد تا کنون یک کیلومتر آسفالت گردیده ودر حدود 300 متر در مرحله نهایی زیر سازی و آماده آسفالت می باشد و 600 متر در مرحله خاکبرداری است که تمامی این زحمات با هدف ایجاد آسایش بیشتر ، رفع خطرات تصادف و کسب رضایت همشهریان محترم می باشد .

پایان پیام

تصاویر مرتبط