سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۲/۳۰

وفائي راد، معاون فني و اجرايي سازمان عمران شهرداري قزوين:

سطح علمي واحدهاي تعميرگاهي سازمان عمران شهرداري قزوين ارتقاء مي‌يابد

برنامه ريزي جهت ارتقاي سطح علمي و تجربي واحد هاي تعميرگاهي سازمان عمران شهرداري قزوين در دستور کار اين سازمان قرار گرفت.

معاون فني و اجرايي سازمانشهرداري قزوين گفت:برنامه ريزي جهت ارتقاي سطح علمي و تجربي واحد هاي تعميرگاهي سازمان عمران شهرداري قزوين در دستور کار اين سازمان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ محمد وفايي راد با اعلام اين خبر و با اشاره به نقش مهم واحد هاي تعميرگاهي سازمان در پيشبرد پروژه هاي عمراني افزود: ميزان کمي و کيفي تجهيزات نرم افزاري و سخت افزاري، تأثير مستقيمي در افزايش راندمان کاري پروژه هاي عمراني دارد که توجه به اين تجهيزات به خصوص ماشين آلات سنگين و راهسازي بايد در اولويت قرار گيرد.

وفايي راد با بيان اين مطلب که اجراي عمليات عمراني پروژه ها نيازمند حضور فعال تجهيزات سخت افزاري است، عنوان کرد: تسريع در تعمير اين تجهيزات و بازگشت مجدد آن ها به پروژه هاي عمراني مي تواند ضمن جلوگيري از توقف جزئي يا کلان پروژه ها، خسارات مالي ناشي از اتلاف زمان را کاهش دهد.

وي ارتباط واحدهاي تعميرگاه، ماشين آلات و اجرايي را مستمر و پيوسته خواند و بيان کرد: کم کاري و بروز نقص در هر يک از واحدها اثرات نامطلوبي در اجراي پروژه ها به وجود مي آورد.

معاون فني و اجرايي سازمان عمران شهرداري با تأکيد بر اهميت واحد تعميرگاه تصريح کرد: اين سازمان در نظر دارد با برگزاري دوره هاي تئوري و عملي نرم افزار هاي کنترلي در زمينه نگهداري، سرويس و تعمير ماشين آلات همچون نرم افزار PM، نسبت به ارتقاي سطح علمي کارکنان گام بردارد که در حال حاضر مراحل اوليه بهره برداري از اين نرم افزار و مطالعه طرح و برنامه ريزي هاي مقدماتي آن آغاز شده است.

وفايي راد با بيان اين مطلب که در حال حاضر درصد زيادي از حجم تعميرات ماشين آلات در خارج از سازمان انجام مي شود گفت: واحد هاي تعميرگاهي مي توانند نقش مؤثري در تعمير ماشين آلات ايفا نموده و بايد از پتانسيل موجود در زمينه نگهداري و سرويس ماشين آلات استفاده و آن را متمرکز کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: واحدهاي تعميرگاهي با اجراي برخي تعميرات فوري در محل پروژه ها و همچنين تعمير ماشين آلات در صورت کمبود اعتبارات مالي مي توانند نقش مهمي در پيشبرد پروژه هاي عمراني ايفا کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط