شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

احداث رمپ شمال غربي زيرگذر ولايت اولويت است

احداث رمپ شمال غربي زيرگذر ولايت در اولويت کاري سازمان عمران شهرداري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد محمد علمي مديرعامل اين سازمان با اعلام اين خبر گفت: عمليات عمراني احداث رمپ شمال غربي زيرگذر ولايت با اعتبار 5 ميليارد ريال در حال انجام است و با توجه به دارا بودن اهميت ترافيکي اين زيرگذر، احداث آن در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته است.

علمي با اشاره به اين مطلب که تا کنون 7 هزار و 452 مترمکعب خاکبرداري در اين پروژه صورت گرفته است اظهار داشت: هزار و 430 مترمکعب مخلوط ريزي، 360 مترمکعب بتن ريزي پي فونداسيون ديوارسنگي، هزار و 100 مترمکعب احداث ديوارسنگي، 400 متر طول جدولگذاري و هزار و 732 مترمربع تخريب آسفالت از ديگر عمليات هاي صورت گرفته در اين پروژه مي باشد.

وي با بيان اين مطلب که اميد است تا اواسط خرداد ماه سال جاري احداث رمپ شمال غربي زيرگذر ولايت به بهره برداري برسد، عنوان کرد: پس از يک مرحله کوبش لايه مخلوط موجود، عمليات بيس ريزي پروژه آغاز و پس از دريافت تأييديه تراکم لايه بيس، عمليات پخش آسفالت آن آغاز مي شود.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري با اشاره به تعريض معبر غربي بيمارستان پاستور که از جمله پروژه هاي عمراني وابسته به پروژه زيرگذر پل ولايت است گفت: عمليات خاکبرداري مسير به طول 180 متر در حال اجرا است و جدولگذاري ريفوژ مياني آن از اوايل خرداد ماه سال جاري آغاز مي شود.

علمي از آمادگي سازمان عمران شهرداري براي احداث رمپ شمال شرقي زيرگذر ولايت خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تحويل مسير به اين سازمان، عمليات اجرايي آن توسط معاونت فني و اجرايي سازمان آغاز مي شود.

 

تصاویر مرتبط