شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۱۰

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

ارزيابي دستگاه مكانيزه لكه گيري آسفالت شهرداري قزوين

دستگاه مكانيزه لكه گيري آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين در نشست مديران فني و عمراني كلانشهرها در تهران به نمايش درآمد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت:دستگاه مكانيزه لكه گيري آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين در نشست مديران فني و عمراني كلانشهرها در تهران به نمايش درآمد.

 به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد محمد علمي در نشست مديران فني و عمراني کلانشهرها که نحوه عملكرد دستگاه فلاسك كه به منظور لكه گيري مكانيزه آسفالت و با هدف تجهيز ماشين آلات پخش آسفالت توسط سازمان عمران خريداري شده است مورد ارزيابي قرار گرفت،افزود: پخش آسفالت به وسيله دستگاه فلاسك موجب افزايش كيفيت آسفالت معابر مي شود.

وي عنوان كرد: به دليل دوجداره بودن مخزن نگهداري آسفالت اين دستگاه، آسفالت و قير تا زمان پخش در دماي مطلوب نگهداري مي شود و از اين طريق مي توان در مدت زمان اجراي عمليات و استفاده از نيروي انساني صرفه جويي به عمل مي آيد.
وي با اشاره به اين مطلب كه دستگاه فلاسك جايگزين مناسبي براي چندين دستگاه در اجراي عمليات پخش آسفالت محسوب مي شود، تصريح كرد: درزبر هيدروليكي، غلتك دوچرخ، كاتر برش، فينيشر تخليه اضطراري و جرثقيل از جمله تجهيزات اين دستگاه به شمار مي روند كه موجب تسريع و تسهيل در روند اجراي عمليات پخش آسفالت مي شوند.
مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در پايان خاطرنشان كرد: دستگاه فلاسك براي ارائه خدمات در سطح شهر به صورت مكانيزه خريداري شده است و نمايش آن در نشست مديران فني و عمراني كلانشهرها نشان از پيشرو بودن شهرداري قزوين در اجراي مكانيزه پروژه ها دارد.
پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط