چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۱۱

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي روکش آسفالت دستي مناطق سه گانه شهرداري قزوين

پروژه روکش آسفالت دستي مناطق يک، دو و سه شهرداري قزوين توسط سازمان عمران شهرداري قزوين در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد محمد علمي مديرعامل اين سازمان با اعلام اين خبر گفت: براي اجراي روکش آسفالت دستي در سطح مناطق يک، دو و سه شهرداري قراردادهايي ميان سازمان و اين مناطق منعقد شده است.

علمي با بيان اين مطلب که منطقه يک شهرداري با صرف اعتباري معادل 7 ميليارد ريال، اجراي روکش آسفالت دستي در سطح اين منطقه را به سازمان عمران واگذار کرده است، اظهار کرد: براي اجراي اين پروژه 4 هزار و 22 تن آسفالت مورد نياز است که تاکنون 807 تن به اين منطقه تحويل داده شده که از 20 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار  است.

وي اعتبار در نظر گرفته شده توسط منطقه دو شهرداري براي اجراي روکش آسفالت دستي در سطح اين منطقه را 6 ميليارد ريال خواند و بيان کرد: اين پروژه در سطح منطقه با 34 درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام و از 3 هزار و 448 تن آسفالت مورد نياز براي اجراي آن، تاکنون هزار و 181 تن آسفالت در اختيار منطقه 2 قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري در پايان خاطرنشان کرد: اعتبار درنظر گرفته شده توسط منطقه شهرداري براي اجراي روکش آسفالت دستي سطح اين منطقه 3 ميليارد ريال مي باشد و با 17 درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است که از 3 هزار و 724 تن آسفالت مورد نياز براي اجراي اين پروژه، 293 تن به اين منطقه تحويل داده شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط