شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۸

علمي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عمليات تراش و لکه گيري آسفالت معابر سطح منطقه سه شهرداري قزوين

اجراي عمليات تراش و لکه گيري آسفالت معابر سطح منطقه سه شهرداري قزوين آغاز شد.

 

سيد محمد علمي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: اجراي عمليات تراش آسفالت و لکه گيري معابر سطح منطقه سه شهرداري قزوين آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين عمليات در راستاي بهبود سطح کيفي مسير هاي آسفالت درون شهري و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه صورت مي گيرد.

وي با بيان اين مطلب که عمليات تراش و لکه گيري آسفالت يک عمليات ترميمي و به عنوان پيش نياز اجراي عمليات روکش آسفالت معابر انجام است عنوان کرد:اجراي اين عمليات قبل از انجام روکش آسفالت مانع از تأثير ترک هاي موزاييکي موجود در بافت آسفالت قديمي بر روي روکش آسفالت جديد مي شود و افزايش عمر مفيد آسفالت را به دنبال دارد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري تأکيد کرد: اکنون طبق اولويت هاي اعلامي از سوي مناطق شهرداري انجام عمليات تراش و لکه گيري آسفالت به صورت چرخشي در مناطق سه گانه در حال اجرا است و تا کنون اين عمليات در خيابان هاي هلال احمر، تهران قديم و شهدا در منطقه يک و باند جنوبي زيرگذر نصر تا ميدان ارتش در منطقه دو شهرداري اجرايي شده است.

علمي خاطرنشان کرد: هم اکنون سازمان عمران در حال اجراي اين عمليات در بلوار امام خميني (ره) حد فاصل تقاطع کانال تا زيرگذر پل اتوبان در منطقه سه شهرداري مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط