شنبه ۱۳۹۰/۰۶/۱۹

نصرتي ، شهردار قزوين:

بهره‌برداري از شش پروژه بزرگ شهري تا پايان شهريور صورت مي گيرد

شهردار قزوين از اجراي 35 پروژه شاخص در مجموعه شهرداري قزوين و بهره‌برداري از شش پروژه شهري قزوين تا پايان شهريور ماه خبر داد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين در نشست خبري با اصحاب رسانه، رويكرد شهرداري قزوين را اجراي پروژه‌هاي رفاهي، اجتماعي و عمراني ذكر كرد و افزود: با وجود شرايط نامطلوب اقتصادي، تلاش شهرداري بر اجراي هر چه سريع تر پروژهاست.
نصرتي گام‌هاي بزرگ شهرداري را مستلزم همراهي، مشاركت و ارائه نقطه نظرات سازنده دانست و ادامه داد: مردم خوب و فهميده شهر با بزرگواري مشكلات را تحمل مي‌كنند؛ شهرداري نيز در اجراي پروژه ها تمام سعي و تلاش خود را به كار مي بندد؛ به عنوان نمونه در پروژه تقاطع غير هم‌سطح نادري پنج ماه جابجايي تأسيسات طول كشيد و تلاش كرديم اين موضوع جبران شود كه خوشبختانه با اقدامات انجام شده تأخيري نداشتيم و اين پروژه در موعد مقرر پروژه به بهره‌برداري مي‌رسد.
شهردار قزوين در تشريح پروژه‌هايي كه به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد، اظهار كرد: اجراي تقاطع غيرهمسطح هفت دي (نادري)، تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي (عمران)، مركز پيشرفته كنترل ترافيك، واحد دفن مهندسي و بهداشتي پسماند (لندفيل) مجتمع محمد آباد و راه‌اندازي كارخانه آسفالت جديد شهرداري قزوين از پروژه‌هايي است كه تا پايان شهريور ماه به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه مي‌خواهيم شهر قزوين را به ترازي برسانيم كه ويژگي‌هاي يك مركز استان را داشته باشد، افزود: ابزار ما در اين زمينه رسانه‌ها هستند كه متأسفانه ارتباط ما با صدا و سيماي استان قطع است و اين نقش را بايد با تلاش اصحاب رسانه جبران كنيم چراكه شهروندان حقشان است از برنامه‌ريزي شهري اطلاع داشته باشند و با وظايف مديريت شهري آشنا شوند.
نصرتي با اظهار اينكه مردم بايد حقوق شهروندي را شناخته و آنها را دنبال كنند و شهرداري نيز با به دست آوردن اين انتظارات شهر را اداره كند، خطاب به اصحاب رسانه گفت: ابزار اطلاع‌رساني كه در اختيار ماست، روابط عمومي، پيام شهر، تابلوها، اتوبوس‌ها، تاكسي‌ها و ... است ولي شرح وظايف شما متفاوت است و مسئوليتتان سنگين‌تر است، ما ( شهرداري) در زمينه اطلاع‌رساني نوپا هستيم و آن قدر كه تعريف شده در بُعد اجتماعي برنامه نداشتيم.
شهردار قزوين در خصوص مواضع خويش اضافه كرد: يكي از ابزارهاي ما جلسه با اصحاب رسانه است كه از شش ماه گذشته آن را در دستور كار قرار داديم، اصحاب رسانه اگر جايي مشكلي را مي‌بينند آن را منعكس كنند؛ حال اين مشكل مربوط به مديريت شهري باشد و يا دستگاه ديگري فرقي نمي‌كند.
وي با بيان اينكه انتظارات مردم را بالا ببريد، بگذاريد مردم با حقوق خودشان آشنا شوند و آن را دنبال كنند؛ اذعان كرد: شما نيز طرح‌هايي كه در مديريت شهري وجود دارد دنبال كنيد تا اگر كوچكترين انحرافي داشت آن را بگوييد تا كسي نتواند حرف‌هاي شعاري بزند و مردم هم اطلاعات درست بگيرند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط